Easy Rider
Ο ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟΣ ( Υποβαθμισμενος ) ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ
Λίγα λόγια για εμένα
Oι χρηματιστηριακες μου εκτιμησεις σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν "επενδυτική πρόταση" ή προτροπή για οποιαδήποτε πράξη αγοράς ή πώλησης μετοχών και άλλων κινητών αξιών. Επισης δεν πρεπει να μας διαφευγει οτι η απληστια κοστιζει ακριβα ...
(διαβάστε περισσότερα)
ΝΕΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ
Σύνδεσμοι


ΑΓΑΠΗΤΕ jgeorgiou.
694 αναγνώστες
Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2008
08:14

 

 

 Συντονισμένη μείωση επιτοκίων από 6+1 Κεντρικές Τράπεζες

http://www.capital.gr/news.asp?Details=592422

Σύμφωνα με το Dow Jones Newswires, η τελευταία συντονισμένη παρέμβαση κεντρικών τραπεζών για μείωση των επιτοκίων συνέβη το Νοέμβριο του 2001, στον απόηχο των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου

Την προηγούμενη ακριβώς μέρα είχα μια κουβέντα με τον καλό συνάδελφο των Blogs jgeorgiou με σχόλια που αναλλαξαμε στο ποστ του  .

Είχε μόλις γράψει ένα άρθρο γεμάτο εμπάθεια και μάλιστα έκανε και μαθήματα μακροοικονομίας και μικροοικονομιας απο την ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ με ύφος 1000 οικονομολόγων με μάστερ στην μακροοικονομία και υπεραμυνονταν της πολιτικής της ΕΚΤ λέγοντας μου ως επιχείρημα στην ερωτησή μου οτι η Ευρώπη δεν εχει τα ίδια προβλήματα με την Αμερική ...

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1.

Βέβαια μόλις την επόμενη μέρα διαψεύστηκε με πανηγυρικό τρόπο , αφού μάλιστα είχε πάλι γράψει ένα αντίστοιχο άρθρο γεμάτο χαρά γιατί θα ψοφουσε ο γάιδαρος του γείτονα …

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει ….. προχώρησαν σε μείωση παγκόσμια .

Θυμήθηκα τον Σπάρτη ... Πόσο δίκιο είχε αν δεν έβλεπε μονομερώς τα πράγματα , αν δεν διακατέχονταν από το αντιαμερικανικό μένος της γενιάς μας ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ , αν μιλούσε για το παγκόσμιο πρόβλημα και δεν το διαχώριζε σε καθαρά πρόβλημα της Αμερικής αν δεν έβλεπε με πολιτικό μάτι την οικονομία .

 

Αγαπητέ jgeorgiou , η μακροοικονομία είναι μια επιστήμη που σκοπό έχει να προβλέπει τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της οικονομίας και να προλαβαίνει τα χειρότερα .Επέτρεψε μου λοιπόν να σου πω ότι οι κύριοι αυτοί απέτυχαν παταγωδώς ( όλοι τους ) και φτάσαμε στα χειρότερα εξ αιτίας τους . Είναι άσχετοι από μακροοικονομικά γιατί αυτοί έκαναν τον σχεδιασμό και τώρα σύρονται από τα επακόλουθα του ( σχεδιασμού ) ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ .

 

Η μακροοικονομία δεν είναι μια επιστήμη που διδάσκεται μόνον , πρέπει να έχεις και το ένστικτο , να βλέπεις μακριά , να προβλέπεις το αποτέλεσμα των κινήσεων σου και μακροοικονομία κάνει και αυτός  που έχει τελειώσει το Δημοτικό ( χωρίς να έχει τη θεωρητική βάση ) και με τις κινήσεις του και το ένστικτο του κατορθώνει να επιτύχει στον επιχειρηματικό τομέα , στον όποιον τομέα δραστηριοποιείται .

θα συμφωνούσα μαζί σου αγαπητέ αν και εγώ χαιρόμουν αν ψοφούσε ο γάιδαρος του γείτονα μου αλλα εγώ κλαίω μαζί του ... γιατί ξέρω οτι θα πρέπει να του συμπαρασταθώ αφού ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ  .

Και τι είμαστε πια αγαπητέ φίλε στον παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον ? ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ , οι μισές τράπεζες στην Αγγλία έχουν πρόβλημα ( και σε λίγο και οι άλλες μισές )το ίδιο συμβαίνει στη Γερμανία ( φήμες προχθές μιλούσαν για πρόβλημα στην Κεντρική τους τράπεζα ) το ίδιο στην Γαλλία , το ίδιο στην Ιταλία κλπ ......ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ .

Κοίταξε τις αγορές πως παραπαίουν όταν παραπαίει η WALL , ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ είναι οι αγορές φίλε μου και όχι μόνο οι αγορές , και οι Οικονομίες των Κρατων επίσης , Η Κινα επί παραδείγματι είναι ο μεγαλύτερος δανειστης της Αμερικης και αν η Αμερικάνικη οικονομία πτωχεύσει ( πραγμα εύκολο πλέον ) θα πτωχεύσει και η Κίνα ( ΥΠΕΡΒΟΛΗ ? )γιατι θα εχει αχρηστα ΟΜΟΛΟΓΑ στα χέρια της ...

Αυτή την εποχη είναι εύκολο να κάνεις τον έξυπνο , εδώ και πολύ καιρό ολοι μας εχουμε καταλάβει την κρισιμότητα της κατάστασης θα σου αναφέρω ενδεικτικά μόνο φίλε μου οτι οργιάζουν οι φήμες για πτωση του γιγαντα CITIGROUP , μπορείς να φανταστείς εσύ που είσαι ειδικός στην Μακροοικονομία τι σημαίνει αυτό για τις Οικονομίες ολου του κόσμου ?

ΠΟΣΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ?

ΠΟΣΑ ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΝΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ ?

ΑΣ ΜΗ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΚΒΑΣΗ ,

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΖΕΨΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΡΤΑ .

 

GARV

ΕΝΑΣ ΠΡΩΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΝΑΙ ΝΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ( ΕΠΙ 25 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ )

 

 http://garv.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=13113&blid=64

Σχόλια

09/10 08:29  nhad
Όχι αγαπητέ, η Κίνα δε θα πτωχεύσει. Θα συγκλονιστεί βέβαια γιατί θα χάσει πολλά χαρτιά που θα αποδειχθούν χωρίς αντίκρυσμα, αλλά η μεγάλη διαφορά με τις περισσότερες δυτικές χώρες είναι η πραγματική οικονομία. Η Κίνα παράγει, όλο και περισσότερο, και οι λαοί της (όπως και οι γύρω) καταναλώνουν, όλο και περισσότερο. Μιλάμε εδώ για κατανάλωση που βασίζεται στην παραγωγή.
09/10 08:33  EASY RIDER ( GARV )
Nhad

δεν θα διαφωνησω μαζι σου , απλα ηταν μια υπερβολη που εδινε τη διασταση του προβληματος .
σιγουρα ομως θα παει αρκετα χρονια πισω .
09/10 08:34  EASY RIDER ( GARV )
Μη ξεχνας οτι ο μεγαλυτερος της πελατης ειναι η δυση
09/10 08:36  Κλεάνθης
Αγαπητέ GARV αντιγράφω χθεσινό μου σχόλιο στου zaftheo: το μακροπρόθεσμο οικονομικό μέλλον της Εν. Ευρώπης ήταν και είναι ακόμη πιο ζοφερό από αυτό της Αμερικής ανεξαρτήτως των χειρισμών (επιτοκίων κτλ) που γίνονται στην παρούσα φάση... "Γηραιά Ήπειρος"

Σε όσα γράφεις, έχω και γω την ίδια αίσθηση, αλλά στο θέμα της Κίνας συμφωνώ με τον nhad (τυχαίνει να συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα σχολιάζει κατά καιρούς)


09/10 08:37  Κλεάνθης
Την καλημέρα μου!
09/10 08:40  EASY RIDER ( GARV )
Κλεάνθης

καλημερα και σε σενα , αν δεις το σχολιο μου δεν διαφωνησα με το φιλο μας , η υπερβολη δινει και το μεγεθος του προβληματος .
κατ εμε το μελλον ειναι εκει που ανθει η παραγωγη .
μη ξεχνας και την ινδια .
09/10 08:43  EASY RIDER ( GARV )
Το διορθωσα για να μη δινω λαθος εντυπωσεις φιλε κλανθη και βεβαια φιλε nhad .
09/10 08:51  Αννιτα
Καλημερα αγαπητε.μηπως κατι κρυβεις και δεν μας δινεις?εαν ναι τη ειναι? εαν οχι ζητω συγνωμη.μηπως να φυγουμε? (χα) να μη κλαιμε περισοτερο.
09/10 08:56  EASY RIDER ( GARV )
Αννιτα
καλημερα .
μακαρι να ηξερα περισσοτερα απο αυτα που γραφω κοριτσι μου , θα ειχα γλυτωσει και εγω .
απλα εχω υπομονη και αντοχες ελπιζοντας οτι η αναστροφη ερχεται μετα απο πολυ αιμα .
09/10 08:59  daytrader
ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΣΠΑΡΤΗ



Στης Γκουρουδιάς την ολόμαυρη ράχη
μια φωνή διαλαλούσε μονάχη
την σφαγή που ερχόταν μανάρια
και την νέα καταστροφή.
Τον καθάρισαν όμως κάτι ζαγάρια
με του capital την διαστροφή


Του σπαρτιάτη η φλόγα δεν σβύνει
και αν φυμώνεται προσωρινά
η δικαίωση του (έκτοτε) αφήνει
κέρδη σε όσους ακούν ταπεινά.

Τα χαϊβάνια ποτέ δεν πεθαίνουν
και τα πρόβατα θα κάνουν μπεεεεεεεεεεεεεε
για να βρίζουν και χασκογελάνε
ακουμπώντας τα στο μουαγιέεεεεεεεεεεε

Με τον τσαμπουκά του χάρου
και την τέχνη του ντουζλαμά
σχίζονται για τις τράπεζες πάλι
να στηρίξουμε την δική τους δουλειά


http://daytrade.capitalblogs.gr/listArticles.asp
09/10 09:02  EASY RIDER ( GARV )
Daytrader

πραγματικα λυπαμαι για τη σταση σου , πιστευα οτι εχεις το επιπεδο να καταλαβεις αυτα που γραφω .
στη ζωη μου τρομαξα απο τους φανατικους .
και εσυ εισαι φανατικος κατα πως φαινεται .
09/10 09:05  Bluesman
Καλημέρα, συμφωνώ και επαυξάνω ότι οι αμερικανοί θα φροντίσουν να μας φορτώσουν όσο γίνεται την κρίση (ας προσέχαμε...) και τελικά θα την πληρώσουμε παραπάνω. Για την Κίνα διαφοροποιούμαι λίγο... ποιοί είναι οι πελάτες της;... επίσης ποιοί έχουν «χτίσει» και εκμεταλλεύονται την κινεζική παραγωγή;... εκεί μπλέκεται λίγο το πράγμα...
09/10 09:16  daytrader
"Οποιος με αγαπάει με κάνει να κλαίω"

Τα βέλη δεν είναι εναντίον σου όπως φαίνεται από το υστερόγραφο στο post μου.

Δεν έχω καμια διάθεση αντιδικίας. Αλλωστε σε θερμοπαρακάλεσα (μόνο εσένα).

Τέλος σε θεωρώ "υπεύθυνο" καθώς το δικό σου blog μου κίνησε το ενδιαφέρον για να ασχοληθώ με το capitalblogs. Πριν ένα χρόνο αν θυμάσαι.
09/10 09:16  groyma stella
Kαλημερα Γιωργο
Σωστα ο Σπαρτη ειχε δικιο αλλα το εχασε γιατι τον εφαγε ο ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ η αλλιως ο ΧΙΤΛΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ.
09/10 09:19  EASY RIDER ( GARV )
Daytrader

προσπαθησε λοιπον να καταλαβεις χωρις να πρεπει να γινω πιο αναλυτικος οτι οι δυνατοτητες του καθ ενος διαφερουν και ετσι μπορει να διαφοροποιειται και η οπτικη γωνια .

δεν μπορω να σου το πω αλλιως , απλα θα σου πω οτι απο τα παραγωγα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος .
09/10 09:20  EASY RIDER ( GARV )
groyma stella

καλημερα σου . ηταν ενας απο τους λογους που δεν τον δαιβαζα απο ενα σημειο και μετα . ο φανατισμος του .
09/10 09:24  Nastybishop
Σωστά είναι συγκοινωνούντα δοχεία οι οικονομίες, είτε μας αρέσει είτε όχι. Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι ακόμα και χώρες με θετικό εμπορικό ισοζύγιο (πχ Γερμανία) θα επηρεαστούν, αφού θα μειωθεί αναπόφευκτα και η ζήτηση για τα προιοντα τους (όσο state of the art και αν είναι...τι σημασία έχει; δηλαδή οι bmw δεν αγοράζονται από αμερικανούς με δόσεις;;;). Και φυσικά άκουσα τα σχολιανά μου...
09/10 09:27  zaftheo
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ .-

Σε περίπτωση που οι ΗΠΑ νοσήσουν θα νοσήσει μαζί τους και ο υπόλοιπος πλανήτης.

Αν καταρρεύσουν οι ΗΠΑ η Κίνα θα καταρρεύσει και αυτή λόγω του ντόμινο των πτωχεύσεων των επιχειρήσεών της.
Οι κινέζικες επιχειρήσεις γιγαντώθηκαν ΑΠΟΤΟΜΑ στηριζόμενες στη ραγδαία αύξηση της ευμάρειας των κατοίκων της Ασίας και στις εξαγωγές προς το Δυτικό κόσμο.

Αν ο δυτικός κόσμος εισαχθεί σε βαριά ύφεση η Κίνα θα δεχτεί μεγαλύτερο πλήγμα λόγω του ότι οι επιχειρήσεις δεν είναι "χωνεμένες" ακόμη και οι περισσότερες έχουν ευμετάβλητο στάτους. Δίκην ντόμινο θα καταρρεύσουν αυξάνοντας την ανεργία στα ύψη. Ο Κινέζος πλέον είναι αστός και δε καταναλώνει 200 γρ ρύζι τη μέρα όπως πριν από 20 χρόνια.
Η Ανέχεια θα οδηγήσει σε κατάρρευση του Κινεζικού οικοδομήματος.

Όποιος διαφωνεί ας ρίξει μια ματιά στα αναθεωρημένα προς τα κάτω κέρδη των Κινεζικών επιχειρήσεων και με τι ρυθμούς επέρχεται αυτή η αναθεώρηση.
Με τους ίδιους ρυθμούς που ανερχόντουσαν πριν από ένα μόλις χρόνο.
09/10 09:27  Nastybishop
Και συμφωνώ και με τον Μπλουζ...στο τέλος θα επηρεαστούν και περισσότερο από δαύτους. Αλήθεια γιατί αφου το δολλάριο είναι τόσο σκουπίδι και το ευρώ το μάρκο δηλαδή που λένε κάποιοι...η ισοτιμία κύλησε κάτω από το 1.40;
09/10 09:34  gem2004
Τις κρίσεις δεν τις δημιουργούν οι επικεφαλής σε κάθε χώρα. Αυτοί προσπαθούν να τις αναχαιτίσουν, άλλοι επιτυχώς και άλλοι μη.

Η συνισταμένη δύναμη όλων των επενδυτών είναι αυτή που δημιουργεί την κάθε μορφής φούσκα, που όταν σπάει την πληρώνουμε όλοι. Είναι δε τέτοια η ανθρώπινη φύση που δεν μαθαίνουμε από τα λάθη των άλλων.

Το κακό αυτή την περίοδο ξεκίνησε από την φούσκα των ακινήτων στις ΗΠΑ. Τα subprimes δάνεια, που αετονύχηδες έδιναν στον κοσμάκη και στη συνέχεια τα μετοχοποιούσαν και τα πλάσαραν στους Χρηματοπιστωτικούς Οίκους ήταν μη φερέγγυα γιατί είχαν βάση τιμές τουλάχιστον διπλάσιες από το κόστος κατασκευής τους.

Μήπως συνετίσθηκε κανείς από το παράδειγμα των ακινήτων στην Ιαπωνία τη δεκαετία του 1980-90; Για παράδειγμα το 1984 ένα διαμέρισμα 100 τμ στο Minatoku κόστιζε όσο μία τεράστια γωνιακή πολυκατοικία στην Ηρώδου Αττικού. Και σήμερα ο Nikkei γράφει στο ταμπλό τις ίδιες τιμές όπως το 1984.

Μόνο οι Σεΐχηδες και οι Ρώσοι έπαιζαν στην Αγορά πετρελαίου και έκαναν την τιμή αεροπλανάκι που έφθασε στα $147; Δεν υπήρξαν κερδοσκοπικά κεφάλαια που συμμετείχαν στο πανηγύρι;

Φυσικά και ο κάθε Bernanke και Trichet έχουν κυρίαρχο ρόλο στον επιμερισμό των ευθυνών, αλλά και όλοι οι συμμετέχοντες σε φούσκες δεν είναι άμοιροι των ευθυνών τους
09/10 09:35  Bluesman
Νάστυ χειραγωγούνται και οι ισοτιμίες και μάλιστα συντονισμένα, τουλάχιστον όταν θέλουν να πετύχουν κάτι... αν τώρα κατέρρεε το δολάριο φαντάσου τι θα γινόταν...
09/10 09:38  Nastybishop
Δε λέω...αλλά είναι δύσκολο να χειραγωγηθούν οι ισοτιμίες λόγω όγκου της αγοράς...και σε τελική ανάλυση τι εμποδίζει κάποιον πορτοφολά να παίξει το δολλάριο κάτω (υποτιμήση έναντι του ευρώ) και να βγάλει τα άντερα του; αφού είμαστε όλοι τοσο σίγουροι ότι το δολλάριο είναι σκουπίδι...Σαν πολύ δεν τους υποτιμούμε ρε παιδία;
09/10 09:43  Bluesman
Δε λέω ότι είναι σκουπίδι το δολάριο, αλλά οι κεντρικές τράπεζες αν συντονιστούν εύκολα χειραγωγούν το φόρεξ για ένα διάστημα, όλοι οι μικροί παίζουν με Τ.Α. και αναγκαστικά ακολουθούν την τάση που δημιουργείται και πάει μόνο του για λίγο εκεί που το θέλουν...
09/10 09:44  Nastybishop
Σωστό αυτό...
09/10 09:47  daytrader
Χαίρομαι ειλικρινά.
09/10 10:03  daytrader
Στελλα γράφεις

09:16 groyma stella
Kαλημερα Γιωργο
Σωστα ο Σπαρτη ειχε δικιο αλλα το εχασε γιατι τον εφαγε ο ΦΙΛΟΓΕΡΜΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ η αλλιως ο ΧΙΤΛΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ.

Μα καλά δεν κατάλαβες ότι ο "χιτλερισμός" του ήταν ένα φανταχτερό περιτύλιγμα για να πει τα όσα σοβαρότατα ήθελε, χωρίς να λυντσαριστεί από το πλήθος των προβάτων και των (υποκριτών) γκουρούδων, για την ουσία αυτών που έγραφε ?
Οι χιτλερίσκοι και οι γκεμπελίσκοι δεν φωνάζουν και δεν προειδοποιούν. Χτυπάνε πάντοτε σιωπηλά και ύπουλα.
09/10 10:18  groyma stella
daytrader
Ο Σπαρτη χτυπαγε φωναχτα αλλα σιγουρα ΥΠΟΥΛΑ!
09/10 10:21  groyma stella
...αλλα ας μη βγουμε εκτος θεματος.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
17 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΛΕΥΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΥΣ , ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΣ.
BLOG ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ .......ΟΛΑ
***********************************
ΟΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ BLOG ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ , ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ......
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις